4 Maj

Idag har vi varit in till stan en sväng.

Jag, Mamma, Bobbas och Tigra =)


Vi tog bussen in och så va vi på försäkringskassan, efter det va vi och handlade och sedan åkte vi hem.

Det va så dåligt väder så det va inge roligt att gå på stan.

Jag somnade på bussen påväg hem och sov närmare 2 och en halv timme.


Det vart lite struligt igår kväl eftersom Mamma kom hem så sent.

Jag, Morbror Fredrik och Tias va iallafall hos Moppa, Sara och Oliver och busade.

Hoppade stuttsmatta och hade roligt.

På kvällen åkte vi hem till tedde och Tias där jag fick sova i teddes säng tills de va dags att hämta Mamma, Bobbas och Tigra på tågstationen.

När vi kom hem va jag toktrött så Mamma gjorde välling och stoppade mig i sängen.


När vi kom hem från stan idag så sov jag ju och när jag vaknade städade jag och Mamma hela lägenheten.

Den såg ut som ett bombnedslag.

Det va saker överallt.


Men nu är det rent och fint.

När i va klar med städningen och matlagningen så va det dags för sängen.


Natti natt

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0