3 Maj

Hej allihop.

Har inte blivit något skrivet på några dagar igen, men det är för att jag har varir med Moster Sandra hela helgen =)

Det började med att Maria, Jonas och Emma hämtade mig på Fredagen vid halv 12 tiden.
Fick busa med Emma o ha jätte roligt.
TACK för att jag fick vara hos er.

Sen kom Moster Sandra och hämtade mig där och så åkte vi till Bergeforsen där Sandras Mamma bor.
Har busat och ätit gott och haft det jätte bra.
På lördagen va vi på birsta.
TACk till dig oxå Moster för att jag fick vara med dig.
Verkligen jätte snällt.

På söndag förmiddag fick jag åka till Morbror Fredrik och Tias för Sandra och Henke skulle gå på stan o jag va inte så sugen på det.

Vad jag har gjort hos Morbror Fredrik och Tias får ni veta mer om sedan, är ju lixom där just nu och ska vara det ända fram till halv 12 inatt typ.
För då kommer Mamma och Bobbas hem från stockholm.
Dom har varit till Södertälje och hälsat på Bobbas bror och hans tjej.

Sen har dom med sig en liten hemlighet hem, en söt liten sak som kommer göra mormor tokig.
Men det är en jätte söt liten sak som vi ska prova ha hemma hos oss.
Får se hur det fungerar, men mamma som nu har haft henne hela helgen tycker att hon är helt underbar och otroligt lugn och snäll. O hon älskar barn oxå, vilket är kanon efter som jag är barn. hehe.

Ne men vi får se hur det blir.
Hon följer med Mamma och Bobbas hem iallafall.
Ni ska få se bilder på henne såfort Mamma kommer hem till datorn och kan lägga ut dom.

Men nu ska jag busa klart med Morbror Fredrik och Tias så får jag skriva mer sedan.

Ha det så bra.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0