28 Maj

När jag vaknade va inte Mamma hemma. Hon jobbade. Så Bobbas fick göra mig klar för dagis.
Det gick ju tok bra de oxå och sen fick jag gå med Tigra hela vägen till dagis =)

När det va dags att gå hem från dagis så va det inte bara Bobbas som kom som han och Mamma sagt utan Mamma va med =) Jätte glad vart jag.
Hon hade slutat tidigare än hon trodde att hon skulle göra.

Vi gick hem och åt lie yoghurt och sen sprang jag ut och lekte.
Fick en jätte stor påse med spelkulor av Mamma idag men tyvärr så va mina kompisar så dumma så dom tog nästan alla min kulor och försvann så nu har jag inte många kvar inte.
Jätte taskigt tycker jag.

Annars har jag inte gjort mycke alls. Bara varit ute. in och åt middag o sen ut igen.

Imorgon åker vi till Sollefteå, Ska umgås md Josefine imorgon och sen på lördag ska vi på stan och titta på bilar och sedan ska jag åka till Momma o Mats =)

Skriver mer efter helgen så ni får höra vad vi haft för oss.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0