27 Maj

Vaknade klockan 3 inatt.
Sover väldigt oroligt.
Mamma kom med Välling iallafall och startade en film, sen sov jag gott.
Va jätte trött när Mamma kom o väckte mig.
Ville inte alls kliva upp, ville sova mera.

Men när jag kommit igång lite så va det inga problem.
Mamma gjorde mig fin och sen gick vi på dagis =)
När vi kom dit hade Thea precis kommit så hennes Mamma höll på att klä på henne galonbyxor.
Mamma gjorde samma sak med mig och sen gick vi ut tillsammans.
Vi sprang raka vägen till vattenpölen utan att säga hejdå till våran Mamma.

Bobbas hämtade mig idag för Mamma va tvungen att rycka in o jobba åt Sara.
Hon hade så mycke att göra.

Mamma kom hem strax efter 5, då gjorde hon middag och sen har vi badat, borstat tänder och klippt naglarna.
Så nu är jag "jätte söta". Hehe
Det va ett ord jag använde typ 1 miljon gånger igår när vi va på Birsta.
Allt jag såg va jätte söta. =)

Men nu är de dags att sova.
Dagis imogon, Bobbas som lämnar och hämtar.
Mamma ska jobba.

Puss puss



Kolla in snyggingen

Jag i min nya Kolla in snyggingen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0