26 Maj

Idag vaknade jag klockan 6 på morgonen och ville sova Mammas säng.
Det fick jag såklart, somnade direkt.

Mammas klocka ringa klockan 8 så då klev vi upp o åt frukost och gjorde oss klar.
Sen vart det dagis för mig.
Jag fick följa med på en liten utflykt idag på dagis. Vi va och tittade på blommor =)

Mamma och Bobbas hämtade mig klockan 2 o då gick vi till Birsta.
Mamma skulle köpa ett par byxor och en solhatt till mig.
Mamma hittade tyvärr inga byxor men det vart en solhatt till mig iallafall och så fick jag nya hårsnoddar =)

När vi kände oss färdig på birsta ringde Josefine och berättade att dom va i sundsvall och skulle på birsta.
Vi stannade och umgicks med dom till strax före 8 på kvällen.
Då körde Jossan oss hem för det regnade ute och så ville dom träffa Tigra.

När dom åkte hem va det dags för mig att sova.
Dagis för mig och Mamma ska på arbetsintervju.

Puss o god natt


Min nya solhatt som jag fick av Mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0