25 Maj

Idag har det varit fint väder igen =)
Började dåligt men det vart jätte fint.
Vi tog bussen in till stan, Mamma skulle hämta ut sin lön.

Åker buss till stan för att träffa Madde, Bias och Nova =)Åker buss påväg till stan för att träffa Madde,Bias och Nova.     Kollar så att alla pengar jag fick av Mamma ligger kvar i fickan =)  Ska köpa tuggummi

När vi höll på att göra oss klar för att åka så ringde Madde och frågade om vi ville följa med dom til stan för dom va påväg dit.
Eftersom vi redan va påväg bestämde vi att vi skulle ses där för att äta en glass o mysa i solen =)

Vi satt i parken inne i stan o hade det jätte mysigt.
Åt glass och drack Mammas cola och tittade på fontänen.
Jag och Nova sysselsatte oss för det mesta med att springa runt som tokar.
Mamma och Madde fick jaga oss hela tiden.

Sitter i parken inne i stan.  Nova, Madde och jag =)Jag och Nova sprang åt varsit håll hela tiden =)Tittar på fontänen i parken i stan =)  Massa vatten


Sen tog vi bussen till Ica Maxi i birsta och Madde, Bias, Nova och Olga åkte hem.
Jag somnade i vagnen inne på ica medans Mamma och Bobbas handlade.

När jag vaknade höll Mamma och Bobbas på att förbereda förgrillning samtidigt som Bobbas telefon ringde.
Det va Morbror Fredrik som ringde för att fråga om vi skulle följa med till Moppa.
Han har namnsdag idag och ville bjuda på tårta.
Fredrik ringde en halvimme innan vi skulle åka så det va bara att ställ in grillningen och så gjorde Mamma pannkaka till mig istället.

Hos Moppa va Hans, Inga, Saras farmor Lisen, Saras bror Fredrik och hans tjej Sara (Hon stavar med ett H någonstans men jag vet inte riktigt vart) deras bebis Ellie va där såklart och Gammelfarmor Alva.

Har haft en jätte bra dag och trött va jag så jag kom i säng till 9 för en gångs skull.
Dagis imorgon så det va bara bra det.

Natt natt
Pussen och kramen


Myser mid Tigra =)Busfia =)  Tigra med sina stående öron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0