24 Maj

Hej hopp =)

Hann inte skriva något igår jag inte. hehe
Moppa, Sara och Oliver va ju här o hälsade på.

Dom ringde o frågade om vi ville ha främmande och det ville vi ju såklart =).
Som tur va hade jag och Mamma bakat en äppelpaj tidigare på dagen.
Annars hade vi inte haft något att bjuda på.

Dom stannade tills det va dags för mig att sova då det va därför jag inte hann skriva nått. hehe.
Tidigare på dagen va jag med Bobbas eftersom Mamma jobbade, Va ute o busade med kompisarna en sväng och sen va jag så trött så jag gick i o la mig i Mammas säng för att vila men där somnade jag o sov ca 2 timmar.
Hade precis vaknat när Mamma kom hem =)

Sprang till Mamma och gav henne en super bamse kram så vi hamnade sittandes på mattan i hallen.
Vi busade där en stund. Jag knuffade på Mamma o så knuffade Mamma tillbaka o så höll vi på så ett tag o efter en stund fick jag Mamma att skratta så tårarna rann. Hahahaha.
Vet ni vad jag gjorde?
Mitt i allt knuffande så stannade jag upp och tittade med fullt allvar på Mamma och sa ÄT SALLAD.
Fattar inte vad som va så roligt med de men Mamma hon skratta hon o de gjorde Sara oxå när Mamma berättade för henne.
Dom är bra knäpp dom där.=P

Aja, När do åkte gick jag o la mig iallafall.

Idag har det varit kanon väder ute. UNDERBART har det varit.
Har varit ute i solen o busat.

Hoppat i Vattenpölen 3 gånger så Mamma va helt tokig på mig och sen så har jag sprungit ifrån henne så fort hon ropat på mig. Upp i skogen sprang jag och när Mamma fick tag i mig och sa åt mig att man inte får göra så då tok skrattade jag åt henne.

Sen ha det varit 2 pojkar i lekparken idag som inte ga varit snäll mot mig =(
Dom sa till Wilda hela tiden att hon skulle slå mig och kasta saker på mig och Wilda är ju liten så hon gjorde såklart det.
Sen tog dom min Vattenflaska o hälde ut mitt vatten och kastade flaskan i sanden.
Dom va jätte dumma hela tiden.
Mamma o Bobbas sa till om flera gånger och deras Pappa va ut o sa till dom hur många gånger som hellst.

Men jag har haft roligt med alla andra istället.

Sen så har vi klippt gräsmattan idag och så har vi planterat om Mammas blommor o städat uteplatsen.
Så nu är det fint igen.

Jag och mina kompisar.  Sitter ute på våran uteplats och ritar =)

Här är jag ute på våran uteplats med mina vänner.
Det är Liv i rosa keps och henns kompis o så sitter Willda mitt imot dom och Liam står brevid mig =)
Mamma bar ut mitt bord och mina stolar så att vi fick sitta ute och rita.
Hon är så snäll =)

Trollunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0