22 Maj

Idag när jag vaknade va Mamma tråkig.
Hon va jätte trött och ville bara sova.
Hon plockade fram allt möjligt till mig sim jag kunde äta och sysselsätta mig med men jag ville bara vara med Mamma.
Tillslut la hon sig på soffan och somnade där så då gick de bra.
När hon vaknade hade jag vänt upp o ner på hela lägenheten typ. Hehe
Det får hon ta tycker jag när hon är så trött o tråkig.

När hon vaknat till liv riktigt fick jag gå ut o leka =)
Men det va inga kompisar ute så det va inte roligt.
Gick in till Mamma och Bobbas istället.

Lite senare på dagen kom alla kompisar ut så då  gick jag ut och va ute hela eftermiddagen.

Nu ska jag sova så jag orkar busa imorgon.
Ska vara hemma med Bobbas, Mamma ska jobba en stund på förmiddagen.

Får se vad vi hittar på för roligt medans Mamma är borta.

Natti natt
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0