20 Maj

Idag va de dagis igen. Men det va jag som väckte Mamma idag =)
Vinkade direkt till Mamma idag när hon lämnade mig.

Mamma kom och hämtade mig klockan 14 och då tog vi en promenad bort på ica och handlade lite och så va vi in på djuraffären och köpte mat till Tigra.
Jag fick följa med Mamma in i ett litet rum där dom hade kaniner och fåglar.
Jag vart jätte rädd för dom och ville gå ut till Bobbas och Tigra.

När vi handlat klart tog jag och Mamma bussen hem och Bobbas tog Tigra och gick hem.
Vi kom hem strax före dom.

Sen har vi lagat mat och lekt med Tigras tunnel som hon fick med när Mamma köpte maten till henne.
Men Tigra vågade inte gå in i den. Haha.

Sen har jag och Mamma legat i hennes säng o kramas o tittat på sessa film.
Jätte mysigt va det.

Halv nio va jag trött så då fick jag gå o lägga mig.
Imorgon är det inge dagis så då hoppas jag på bra väder. Iallafall bättre än idag.
Inge roligt när det regnar o åskar.

Hörs imorgon.
Puss o God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0