16 Maj

Idag vaknade jag typ halv åtta, då ville jag sova med Mamma en stund så då fick jag göra det.
Mamma tyckte de va skönt att jag inte ville vara vaken, för hon va väldigt trött.

Vi har varit ute idag.
Det har inte varit så fint väder men det ha ju inte regnat heller.
Men det har varit lite kopisar ute idag, det va mindre roligt.
Vill ju ha nån att busa med i lekparken.

Liam kom ute en sväng och lekte med mig medans vi väntade på att Sara och Morbror Oliver skulle komma.
Det va roligt.
Vi kastade grus på vägen med varsin spade.
När Sara och Oliver kom fick jag pressenter.
Jag fick ett par jätte fina foppa tofflor med sessorna på och så fick jag en Sessa tidning med en massa sommar saker i.
Sara hade köpt med sig glass oxå som vi fikade.

När Sara och Oliver åkte hem gick vi på ica och handlade mat och lördagsgodis =)
Jag somnade påvägen hem och sov tills middagen va färdig.
Jag åt 2 portioner mat, det va jätte gott med grillat =)

När Mamma hade diskat undan allt efter middagen gick vi upp i skogen och busade med Tigra en stund och sedan gick vi hem och åt godis och ostkrokar =)

Morbror Fredrik och Tias kom o hälsade på oss en sväng på kvällen.
Jag vart överlycklig och skrek TIAS kommer, men som vanligt så vågade jag inte ens titta på honom, haha.

Nu ska jag snart gå o sova, Ska bara mysa en stund med Mamma.

Natti natt
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0