14 Maj

Idag har jag varit på dagis igen.
Vi har busat i gympasalen och så har jag ätit som en tok.
Fick min favvo mat =) Lasagne.
Bad om mer mat 2 gånger och så åt jag macka och en halv apelsin.

Mamma, Bobbas och Tigra hämtade mig klockan 2.
På vägen hem vart jag rädd för en åkgräsklippare så Mamma fick bära mig.

Vi har varit ute i solen hela eftermiddagen och busat.
Så skönt med sol o värme så jag slipper alla dumma kläder som bara är ivägen.

Imorgon ska jag få vara med Fammo, Faffa, Ninni, Robin och Pappa.
Vi ska titta på Hilda som spelar fotboll här i Sundsvall imorgon.
Ska bli roligt att få träffa dom igen.
De va ett tag sedan.

Men nu ska jag sova.

Natti natt

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0