13 Maj

Dagis idag igen.
Va ute på förmiddagen, idag fick Mamma och Bobbas gå utan tjafs.
Jag skulle ju få gunga ju. =)

Mamma och Tigra hämtade mig när det va dags att gå hem.
Morbror Fredrik va hos oss när vi kom hem.
Han vill umgås lite med oss.
Vi fikade paj som Mamma gjort och sedan sprang jag ut och lekte i lekparken.

Lekte tills det va dags för middag.
Morbror Fredrik stannade och åt med oss och sedan busade han med mig tills jag kom fram till att jag ville sova klockan sju.
Jag blir helt slut av att först vara på dagis och leka och sedan vara ute hemma.

Natti natt
Puss o hej


Ja just måste bara berätta att min Mamma är bra jobbig ibland.

Hon tycker att jag tjatar på henne hela tiden så nu har hon börjat göra som jag brukar göra.


Igår tex så stog jag och tittade på henne när hon hängde tvätt och då frågade jag hela tiden vad hon gjorde.

Det lät så här.  

- Mamma

- Ja

- Vad gör du?

- Hänger tvätt

2 sekunder senare

- Mamma

-Ja

-Vad gör du?

- Hänger tvätt


Och så höll jag på ett bra tag, tillslut vände Mamma på allt och då lät det så här.


-Tindra

-Ja

-Vad gör du?

- Dra vagnen


-Tindra

-Ja

- Vad gör du?

- Dra vagnen


och efter typ 5 gånger lät det så här.


- Tindra

-JAAAAAAAAAA!!!!!!

- Vad gör du?

- INGENTING!!!!


Haha.


Men natti natt nu

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0