10 Maj igen =)

Jag vaknade klockan 12 idag och då va Moppa här =)

Han hade köpt med sig en dricka till mig som jag fick dricka när han drack kaffe.

Moppa stannade inte så länge för han hade en massa saker att göra hemma.

Så när han hade åkte så klädde Mamma på mig och så fick jag gå ut och busa.
Sen har jag varit ute hela dagen.
Va in och vilade en liten stund men jag kunde inte sova, ville bara ut och busa.

Rätt va det va så kom Pappa och hälsade på.
Han stannade bara en liten stund han oxå, men jag fick visa när jag åker kana iallafall.
Kanske ska få träffa Pappa och Farmor o Farfar på tisdag för då spelar Hilda fotbollsmatch här i Sundsvall.
Mamma skulle ringa till Farmor och kolla med henne om jag får följa med.

Vid sex tiden tyckte Mamma och Bobbas att det va dags att komma in.
Så vi lagade lite mat och åt.

Efter maten gick vi ut en sväng och då regnade det plus att solen va framme så det vart en regnbåge.
Jätte fin.



När vi kom in fick jag duscha för Mamma tyckte jag va så skitig. hehe.
Sen satte jag mig i säcken och tittade på barnprogram och där somnade jag.

Sover i säcken

Natti natt
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0