10 Maj

Hej Allihop.

I förrgår tog vi bussen in till Birsta där vi mötte Madde, Bias och Nova, Vi handlade lite på Öb och sedan åkte vi med dom hem.
När vi kom dit gick vi en sväng med Tigra och Nitro, släppte dom en stund så dom fick busa av sig.
Det tyckte dom va jätte roligt.
Nova hade somnat i vagnen så efter en stund tog jag och gjorde detsamma.

När jag vaknade hade Morbror Fredrik kommit för att hämta Bobbas,Bias, Tigra och Olga.
Dom skulle åka och köpa hundmat och kolla hur mycke hundarna vägde.
När dom kom tillbaka hade dom köpt med sig Pizza som vi åt ute på gården.
Jätte gott och mysigt att sitta ute.

Efter maten Tog Bobbas och Bias med sig Tigra och Olga och gick upp i slalombacken och släppte hundarna där så att dom fick busa.
Jag och Nova gick in med Mamma och Madde.
Vi fick bada eftersom vi va så skitiga. hehe

Vid 8 tiden gick vi hem.

Igår va jag ute och lekte hela dagen.
Jätte mycke barn ute.

Sen på kvällen gick vi till Jonas och Maria där Mommo, Mats och Morbror Tias va.
Emma va inte hemma så jag hade alla hennes leksaker för mig själv =)
Vi gick hem vid halv två tiden.
Jag somande i vagnen och sov så djupt att Mamma lyckade klä av mig alla kläder utan att jag vaknade, sen när hon la mig i sängen tackade jag henne. hehe
Sen vände jag på mig och la rumpan i vädret och sov vidare. haha

På väg till Jonas och Maria för att träffa Mommo =)

På väg till Jonas och Maria för att träffa Mommo =)



Vad som händer idag vet jag inte.
Ska vara ute och leka med Kompisarna iallafall och hoppas på att Nova kommer hit.
Vore tokroligt.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0