4 Mars

Idag väckte mamma mig och frågade om jag ville gå på dagis.
Jag hoppade upp ur sängen och sa ja.
Fast först ville jag äta välling och titta på gamme. (Barnprogram)

Det slutade med att vi vart en kvart sen till dagis men de gjorde inte så mycke.
Fröknarna höll på att klä på mina kompisar för vi skulle vara ute.
Mamma skyndade sig att byta overall på mig och sedan gick vi ut till dom andra.
Jag vart lite ledsen när Mamma skulle gå men fröken plockade upp mig ich då vart det bra igen.

Mamma och Bobbas kom och hämtade mig klockan två och då gick vi hem och fikade lite macka o yoghurt eftersom jag inte hade ätit nån lunch.
Det va soppa igen, Att dom inte förstår att jag inte tycker om det.

Sen har vi bara varit hemma.
Klockan 5 ville jag sova sängen, men det fick jag inte för Mamma, det va för tidig.
Så då ville jag ha pannkaka, det fick jag =) Jätte gott.

Sen ville jag sova igen, men då va ju klockan bara 6 så det va oxå förtidigt.
Klockan 7 gav mamma med sig och sa okej du får väll sova då.
Hon kollade febern på mig först eftersom hon tyckte att det va så konstigt att jag ville sova så tidigt.
37,9 hade jag så de verkar som att jag tänker vara sjuk igen.

Har jag feber när jag vaknar imorgon så ska Mamma ringa doktorn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0