3 Mars

Idag har jag fått vara hemma från dagis.
Mamma ville vara helt säker på att jag är frisk.

Vilket ho tycker att jag är.
Har varit full fart på mig hela dagen.

Det jag tycker är roligast just nu är att hoppa från saker.
Klättrar upp och hoppar ner.
Skit kul.

Annars har vi fixat lite med den nya byrån som Fredrik och Bobbas va o köpte igår.
Vi har ställt de på plats och satt fast internet modemet bak på byrån och ställt en bloma på den.
Sist men inte minst satt Mamma upp en tavla där oxå.
Vart kanon bra.

Sen har vi städat lite som vanligt.
Vi är riktigt duktiga på att stöka till vi, hehe

Imorgon ska vi damsuga de sista.
Fast jag kanske ska få gå på dagis imorgon =)
Mamma tycker ju att  jag är frisk så det blir nog så.

Så nu är det dags att sova.
Natti natt
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0