2 års Kalas den 21 Mars

Idag har jag haft prinsessa kalas för släckten på Mommas sida.
När alla kom så vart jag jätte blyg och ville inte ens öppna paketen jag fick.
Momma började hjälpa mig och sen satte jag mig i hennes knä och då gick det bra att öppna.
Fick jätte mycke fina saker.

När alla hade kommit fikade vi och sen lekte jag med Emma och Nellie tills dom åkte hem.

Här ska ni få lite bilder från dagen och på allt jag fått.


Mint MuffinsSessa tårta som Mamma har gjort =)Sessa tårta igenAndra Sessa tårtanAndra sessa tårtan igenAlla kakor och bullar

Mammas har bakat =)


Innan kalaset börjadeInnan kalaset börjadeInnan kalaset började

Dukningen


Prinsessan TindraPrinsessan Tindra igen

Jag är självklart Prinsessa


Tindra ska blåsa ut ljusetEn del av dom som va på kalaset

Detta hände på kalaset innan Kameran dog.


Från MommaFrån MommaFrån MommaFrån MommaFrån MommaFrån MommaFrån Momma

Det här fick jag av Momma och Mats.
Dom bruna byxorna till Jackan är från Morbror Tias.


Från MammaFrån MammaFrån Mamma

Det här fick jag av Mamma och Bobbas plus att jag fick en korg full med mat till mitt kök.


Från Morbror Fredrik

Den här boken fick jag av Morbror Fredrik. Det finns en Prinsessa i den som heter Tindra.


Från Sandra och HenkeFrån Sandra och HenkeFrån Sandra och Henke

Det här fick jag av Moster Sandra och Henke


Från Nellie med familj och Emma med familjFrån Nellie med familj och Emmma med familj

Det här fick jag av Emma med familj och Nellie med familj.

Så där nu vet ni vad jag fått för fint.

Kommentarer
Postat av: Nina

GRATTIS

Har mamma bakat allt dätta??? Om så är är hon välkommen hit och baka åt mig med.

Hoppas att jag snart ser er.

Kram

2009-03-21 @ 22:43:43
Postat av: sandra

Ja som sagt hon har ju nåt att växa i iallafall ;) hehe

2009-03-22 @ 13:49:13
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej

Gratta lill tjejen från oss, hoppas att allt e bra.

Vi kommer nog upp en lördag i Maj och hälsar på.

Hälsa till Susanne och dina bröder



Hoppas att lill tjejen får en bra dag.



Kram Malin

2009-03-23 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0