16 Mars

Idag har jag och Mamma bakat till mitt kalas.
Eller vi har bara hunnit börja.
Är ju tok mycke som ska göras.

På Lördag kommer Momma och alla från den sidan och gratulerar mig.
Moppa o dom kommer på Tisdag när jag fyller år.
Ska bli tok roligt med kalas.

Vi skulle ha varit på vårdcentralen idag oxå och kolla min hosta men dom hade inga tider idag så va det inte akut så ville dom att Mamma skulle ringa imorgon inna klockan 8 på morgonen så skulle vi få en tid.
Så Mamma ska fixa det imorgon.
Hon tycker att det är lika bra att kolla mig eftersom jag varit sjuk så länge nu och så tycker hon inte att hostan låter så bra.

Efter allt bak idag så va jag jätte trött innan klockan 8 så Mamma bäddade ner mig och slog igång Pippi på de sju haven.

Natti natt.
Pussen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0