11 Mars

Dagis idag igen då.
Lika roligt som igår, ville inte följe med hem jag inte.
Men tillslut gav jag med mig och följde med.

Lekt har vi gjort hemma och lagat mat.
Moppa kom och hämtade Mamma när vi hade ätit klart och när dom kom tillbaka så hade Mamma köpt en tvättmaskin så att hon ska kunna tvätta i akut lägen.
Kanon bra tycker jag =)
Då gör det ju inget om jag skitar ner mig lite =)

Här frår ni lite bilder på mig.



Kissa toankissa toan o kolla in Mammas nya tvättmaskin

På sista bilden ser ni våran tvättmaskin oxå =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

sötaste tjejjen i stan! gud vad jag saknar henne nu. :(

2009-03-11 @ 21:11:42
URL: http://yoursofiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0