Berättar vad jag gjort den senaste tiden med bilder.

Väntar på bussen.  Ska åka till Eva, Mamma ska klippa sig.

Sitter och väntar på bussen, Skulle hem till Eva för att Mamma och Sara skulle klippa sig.


Finns det plats för mer mat?Ja Titta Oliver Det Finns Plats För Mer Mat =)SötisÄter frukost med Oliver =)

Oliver har sovit hos oss en natt =) Här äter vi frukost.
Bild 1: Finns det nån plats kvar i magen tro?
Bild 2: Ja titta Oliver det finns det ju.
Bild 3: Kom på att Mamma knäpper kort på mig.
Bild 4: Tok skrattar

Tindra hittar på bus medans Mamma tapetserar =)Springer i vattenspridaren =)

Här hittar jag på bus medans Mamma och Bobbas tapetserar =)
Springer i vattenspridaren =)


Antes student. Jag sitter på Bobbas axlar och tittar på alla balonger som studenterna släppteAntes studentAnte med sina stolta föräldrar =)Emma va med på Antes Student oxå =)

Morbror Andreas tog studenten =)

Bild 1: Sitter på Bobbas axlar och tittar på ballongerna som alla studenter släppte upp i luften =)
Bild 2: Andreas får stå i centrum och bli fotograferad
Bild 3: Andreas med stolta föäldrar
Bild 4: Emma va oxå med på studenten =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad glad vi ser ut :P

2009-06-16 @ 17:30:37
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0