9 Juni

Idag har jag varit på dagis. Jätte roligt, fast jag blev jätte sur när jag kom dit och upptäckte att alla barnen va inne. Jag ville ju vara ute o busa. Men frökan lovade att vi skulle gå ut efter en liten stund så tillslut gick jag med på att ta av mig jackan och följa med in.

Mamma hämtade mig klockan 14 och sen har jag varit ute o busat =)
Mamma hade fullt upp inne med att rensa i skrubben hon.
När Bobbas slutade jobba gick vi ner på pizzerian där vi träffade Moppa som bjöd på pizza.
Efter det följde Oliver med hem till oss eftersom han skulle sova hos oss =)

Mamma åkte med Morbror Fredrik och köpte hårfärg till Oliver och Fredrik så det vart frisersalong hemma igen. hehe.
Efter det va det dags för mig att sova.
Oliver ska sova på mitt rum oxå, på en madrass.

Hörs imorgon.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0