8 Juni

Idag vaknade jag kring 11 tiden. Tog en rejäl sovmorgon.
När jag vaknade hade Mamma gjort frukost så det va bara att sätt sig o äta.
Sen gjorde vi oss klar och gick upp på Söndagsvägen för att möta Bobbas när han slutade jobba =)

När vi kom hem packade vi ihop lite saker och sen tog jag och Mamma bussen in till stan.
Vi va in på ica och köpte en risifrutti till mig =) Mamma lovade mig det vid frukosten eftersom vi inte hade nån hemma då.
När vi kom ut från ica stog Eva och väntade på oss. Mamma skulle till henne för att klippa sig och färga håret.

När Eva hade "Målat" Mammas hår fick jag följa med Eva på macken. Där fick jag en glass av henne och när vi kom tillbaka hade Sara kommit =)
Hon skulle oxå klippa sig.
Klippningen vart jätte bra på båda 2 =)

När Mamma va färdig åkte vi hem med bussen. Jag satt på ett säte själv och helt plötsligt somnade jag. hehe.
Mamma bäddade ner mig i vagnen när det va dags att kliva av sen fick jag sova en liten stund, medans Mamma lagade mat.
När Mamma väckte mig hade morbror Fredrik kommit oxå.

Efter maten va vi ut i skogen och busade med Tigra och sedan städade vi mitt rum så att Oliver ska kunna sova på mitt golv imorgon.  =)

Efter all städning va det dags att sova.

Natti natt
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0