7 Juni

Hej hopp alla glada =)

Det va ett par dagar sedan jag skrev något nu men det har inte hänt så himla mycke faktiskt.
Veckan har varit som vanligt.
I torsdags kom Bobbas bror Fredrik hit för att vara med oss i helgen.
Men vi har som sagt inte gjort något speciellt.
I fredags va vi ut till Moppa o hälsade på en sväng. Grabbarna skulle fixa nått med bilen och jag o Mamma va med Sara, Oliver, Nilla och Stina.

I Lördags va vi in till stan en sväng och tittade och sen åt vi på Biteline och sen åkte vi hem en sväng och sen tillbaka till stan och kollade om de va nå bilar ut. Det va Crusing i stan.
Men det va dåligt med bilar så vi åkte ut till Madde i skönvik och sa hej till henne och sen åkte vi till  Moppa och Sara.
Jag fick sova hos dom,så att Mamma, Bobbas, Morbror Fredrik och Bobbas bror Fredrik kunda åka in till stan igen och roa sig lite.

Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Pussen o Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0