30 Juni

Idag har jag varit hemma med Bobbas. Mamma har jobbat.
Sov tok länge idag och sedan har jag varit ute o busat =)

Mamma kom hem på lunchen o då fick jag o Wilda lite glass, det va gott.
Har börjat kunna äta igen. Tok bra det tycker Mamma.

O så har jag slutat med tutten oxå. Jag frågar inte ens efter den.
Mamma hoppas på att det håller i sig när jag blir frisk oxå. Hon tycker att jag är en stor tjej nu, o stora tjejer behöver ingen tutte.

När Mamma kom hem blev jag jätte glad att se henne. Jag va nere hos Wilda när hon kom o gick. Jag sprang fram o gav henne en kram.

Sen va jag ute och busade tills Morbror Fredrik kom o bjöd på mat.
Snäll han.

O efter maten gick jag ut en sväng till o sen kom Mamma ut o frågade om jag ville följa med in o titta i lådan som Momma haft med sig hit. Det va en massa filmer i den. Vi kopplade in videon och sen ville jag lägga mig i sängen o titta på en film o de fick jag ju så klart =)

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0