24 Juni

Underbart väder idag oxå =) Finns det nå bättre än värme och sol?
Har varit ute hela dagen som vanligt. Busat med Wilda och Thea. Vi började dagen med vattenkrig. Det va mest Mamma, Bobbas och Widas storebror Rasmus som hade vattenkrig men ändå. Alla va dyngsur tillslut. HAHA

Sen busade vi i lekparken en stund och sen badade jag, Wilda och Thea i min pool =)
När Vi badat klart tog Mamma på mig blöja och skulle precis ta på kläder när Wildas Mamma ropar till min Mamma och säger - Det där är ingen mening och så pekar hon på Theas Pappa som kommer med en vattenspridare. Haha..
Mera lek i vattnet betyder det och jag sprang dit.
Efter en stund kom Mamma ut o bjöd alla på bullar o cola.
Sen blev de mera bad i mon pool.
Vid 2 tiden gick Jag, Mamma, Bobbas och Tigra bort på ica för att handla lite mat. Det blev grillat idag eftersom de är så bra väder.
Sen bar det av ut igen för att testa min nya vattenpistol som jag fick av Mamma och Bobbas =)
O Mamma ville damsuga utan mig. hehe.

Jag o Wilda passade på att hitta på bus när Mamma dammsög och Wildas föräldrar satt o surrade i lekparken.
Vi tog och promenerade iväg på upptäcktsfärd och  lyckades hitta en väldigt rolig sak på andra sidan huset.
Där stog det en stor pool full med varmt vatten o bara väntade på oss inna på Theas gård.
Vi tog och skuttade i med kläderna på men kom sedan på att det va dumt så vi hoppade ur och klädde av oss o hoppade sedan i igen. Oj så roligt vi hade. Plaskade och skrattade som tokar.
Men sen kom Wildas Föräldrar och Mamma o Bobbas, då blev det inte roligt längre för då va vi tvungen att kliva ur poolen. Vi fick ju inte vara där utan att fråga Theas Mamma och vi fick ju absolut inte gå dit själv. Det kan tydligen vara farligt.
Jag blev jätte ledsen när Mamma sa att jag inte fick vara där, men fick bada inne i badkaret istället som en lite tröst =)
Efter badet packade jag o Mamma ner allt som ska med till Furuvik =)
Sen va det dags för sängen.

Det dröjer några dagar innan jag skriver igen eftersom jag inte kommer vara hemma. Men kan hända att jag ringer o berättar för Mamma vad vi gjort för roligt så att hon kan berätta för er här på bloggen.
Vi får se hur det blir.
Hörs när jag är tillbaka om inte annat.

Natti natt
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0