22 Juni

Idag klev vi upp kring 9 o då va det tok fint väder ute. Varmt o skönt.
Vi åt lite frukost ute och sen plockade Mamma fram poolen jag fick på min namnsdag av Moppa, Sara och Oliver.

Dockan fick oxå vara med o inviga polen  Äntligen finväder så att jag fick inviga poolen jag fått av Moppa, Sara och Oliver

Så nu är den invigd. Tok roligt va det att bada.

Sen när det blev lite sämre väder tog jag och vattnade Mammas blommor med mitt badvatten.
Så blev Mamma glad oxå.

Sen har jag lekt i lekparken och så h jag sovit lång middag. SKÖNT va det.
Vaknade pigg o glad lagom till middag.

Efter middagen gick jag ut o busade igen för då hade det slutat regna.

När jag kommer in ska jag titta på en ny Pippi film =)

Pussen o kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0