21 Juni

Idag har det varit bra väder =)
Har badat o busat en massa med Nellie uppe hos dom och så har jag badat i Mommas pool.

Badar i Mommas pool =) Kallt i vattnet så jag sitter i min pool som flyter ovanpå vattnet =)Fryser efter badet =)

Det va kallt i vattnet så jag åkte runt i min lilla pool istället.

Tigra har spelat fotboll o är nu helt slut. Gömmer sig i skuggan under bordet

Tigra spelade fotboll med Bobbas och Tedde i värmen så hon va helt slut och gömde sig i skuggan under bordet =)

Efter middagen packade vi ihop alla saker och åkte hem till Sundsvall.
Hann inte göra så mycke hemma innan jag va trött.
Men vi planterade alla blommor som Mamma fått av Momma iallafall o så han jag ha lite vatten krig med barnen i lekparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0