20 Juni

Idag tittade solen fram så vi tog oss en liten fisketur.
Vi skulle först på ett ställe men när vi kom fram dit så va grillplatsen helt översvämmad så där gick det ju inte att vara.

Vi åkte vidare till Långsjön.
LångsjöånLångsjöån

När vi kom dit började det såklart att regna =( Grabbarna gick iväg för att fiska i ån iallafall och Jag, Mamma, Momma o Tias satt kvar i bilen och hoppades på att det skulle ge sig.
Tillslut gjorde de det så då klev vi ur och fiskade en liten stund.

Jag o Momma ha fått fisk men jag är livrädd för denJag o Mommaha fått fisk men jag är livrädd för den

Här är min o Mommas fisk som vi fick. Jag är livrädd för den. Haha

När grabbarna kom tillbaka åkte vi hem till Momma och gick ner till ån o grillade korv.
Det hade inte regnat där o blåste inte heller som det gjorde i Långsjön.

Vid det här laget va jag helt tokig i att fiska så det va vad jag gjorde när jag inte satt o sjöng vill säga.

Det blev lite sent den här kvällen så innan jag skulle sova så visste jag inte vad som va upp eller ner =)

Så här trött va jag innan vi gick o la oss. Visste inte vad som va upp eller ner =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0