2 Juni

Nu har det gått en hel helg plus 2 dagar utan att jag skrivit något. Men jag har helt enkelt inte haft tid att skriva något.

I fredags åkte vi till Sollefteå med Morbror Fredrik. När vi kom dit åkte vi upp på Önsta och åt pizza.
Moster Sandra och Henke va där o åt dom oxå.
Varmt och skönt va det så vi satt ute och åt.
Efter pizzan åkte vi till lägenheten vi skulle bo i och där packade vi ihop en massa kläder och annat kul.
Sen gick vi ner på stan för att umgås med Josefine och Jonas.
Vi stannade till på Videoteket så att jag fick köpa lite godis och en festis.
Vi hamnade i parken tillsist där vi satt på en filt och myste hela kvällen.
Spelade lite fotboll och kubb. Plockade blommor gjorde jag oxå.
Det vart sent innan vi gick hem. Men jag va pigg och vaken, satt och sjöng i vagnen =)

När vi kom till lägenheten vart Mamma tvungen att bädda eftersom vi inte hade gjort det innan gick.
Jag somnade på soffan så Mamma fick flytta ner mig på min madrass när hon bäddat färdigt.

På lördagen sov jag länge, Mamma hade hunnit upp o duschat och sminkat sig innan jag klev upp.
När vi gjort oss klar bar det av ner på stan en sväng.
Handlade lite kläder till Cissi och Tonys lilla tjej Elina.

Sen bar det av till Graninge. Skulle ju vara med Momma och Mats från lördag till söndag.
Mamma och Bobbas skulle ut o roa sig på crusingen. Fick inte vara med då jag inte, men oj så bra jag har haft det hos Momma och Mats.
Har badat och sprungit nakenfis hela dagarna. Tokskönt tycker jag.

På Söndagen kom Mamma, Bobbas, Tigra och Morbror Fredrik hit för att hämta mig och gratulera Momma på Morsdag.
Vi åt mat och tårta hos dom och så badade jag lite mad Mamma och Tigra i ån medans Bobbas och Morbror Fredrik va på fotbollsmatch. Fredrik spelade.

När dom kom tillbaka hade jag somnat i Momma och Mats säng så Dom fixade in all packning och Mamma putsade rutorna på bilen så Fredrik skulle se något nät han körde hem. hehe.
Resan hen gick jätte bra. va vaken hela vägen. Satt och diggade till musiken och sjöng om MIcke johansson. Haha.
Väl hemma vart det välling och sängen för då va klockan mycke och jag av trött. Somnade direkt.

På måndag va jag hemma med Bobbas, Ingen dagis på måndagar och Mamma jobbade.
Va ute och busade med kompisarna hela dagen, när Mamma kom hem åkte vi på ica och handlade sen hem och lagade mat.

Idag har jag varit på dagis. Mamma lämnade mig och Bobbas hämtade eftersom Mamma jobbade idag oxå. Samma visa blir det imorgon.
Hemma har jag varit ute som vanligt.
Inte hänt nå speciellt alls.
Får se vad morgondagen har att erbjuda.

Natt natt
Puss puss <3   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0