17 Juni

Idag har jag varit på dagis =)
Har varit o plockat blommor som vi ska ha när vi firar midsommar på dagis.
Imorgon när Mamma hämtar mig så ska vi inte gå hem direkt för vi ska fika på dagis =)

Jag ha varit ute hela eftermiddagen och kvällen idag =) Busat för fullt.
Har mest hoppat i grannens studsmatta vilket jag tyckte va tok roligt. Det är en lika som Morbror Oliver har fast en mycke mindre. Jätte bra för oss små barn eftersom det är nät på den så att jag inte ramlar ur o slår mig.
En sån vill jag ha sa ja till Mamma =)

Imorgon efter fikat på dagis ska vi åka till Momma, vi ska vara där hela helgen =)  Kommer bli tok roligt tro jag.

Skriver mer imorgon.
Natti Natt
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0