16 Juni

Idag har jag varit på dagis =)
Jätte roligt va det. Vi va ute en sväng och invigde nya rutchkanan och plockade blommor.
När Mamma hämtade mig fick jag ta med mig en teckning hem som jag gjort och en blomma som jag planterat =)

Tindra fick ta hem sin blomma som hon har planterat på dagis =)

Hemma har jag varit ute och busat som vanligt. Har varit med storbarna i deras kojja. (Mitt i buskarna på gården)

Mamma hämtade mig ute halv 9 för då yyckte hon verkligen att det va dags att sova. Haha

Dagis imorgon igen och på torsdag är det avslutning på dagis. Som det ser ut nu så ska jag vara ledig hela sommaren.
Får Mamma jobb så ska jag såklart vara på dagis =)

Pussis o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0