0 till 2 År =)

Tänkte ge er något att titta på eftersom jag inte skrivit så mycke i bloggen.




Nyfödd








3 Månader




4 Månader




5 Månader




6 Månader




6 Månader och Dop i Graninge Kyrka och fika på Ross




7 Månader




8 Månader




9 Månader




10 Månader


                                   

    Bilder från när jag va 1 År 
På Bobbas systers dotters dop.    Carolines DopEmmas kalas på drakborgenEmmas kalas på drakborgen




Bilder från 2 År
PåskModell eller vad?  Är i parken inne i Sundsvall med NovaÅker BussenJag och TigraLaddad för Furuviksresa med Momma, Mats och TiasJag och mina vänner.    Alica o Liv på vänstersida  Willda på Höger  Liam och jag längstfram    Januarivägen 48 Sundsbruk

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Åh vackra Tindra. Vi saknar dig så MYCKET! /Hanna och Wille.

2009-07-13 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0