Nu ni har jag varit ute på vift igen =)

Jag har varit hos Moppa, Sara och Oliver =)
Mamma har ju fått nå nytt jobb o jag har halsfluss så jag fick inte vara på dagis ja inte. Men som tur va så ha Sara semester nu så då fick jag vara med henne. Hon hämtade mig i Onsdags o jag kom hem idag. O idag är det Lördag.

I Torsdags kom Mamma ut till oss när hon jobbat klart. Då gick vi ner på Kajhörnet o badade, fast jag tyckte det va för kallt så jag doppade bara tåna. Hehe

Jag har haft en jätte bra "helg" hos dom iallafall. 3 gånger om dagen har jag varit jätte arg men de är bara för att jag inte vill ha min medecin. Tycker inte om den jag inte. Men jag måste ta den säger alla. =(

Idag har jag varit ute o busat lite med Wilda här hemma i lekparken och så fick jag pengar av Mamma i min fina sessa plånbok, sen gick vi ner på kiosken o så fick jag välja lite godis för dom pengarna.

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, Ville bara tala om vart jag varit. hehe.
Nu ska jag ta o sova i min "Nya" säng. Mamma har skruvat bort ena sidan av spjälsängen.

Natti natt
Puss o kram

Jag ska bygga en barkbåt =)

Ska bygga barkbåt ja =)

WilliamNu ni ska jag bada =)Oliver =)Här är jag på standen i min fina bikini som jag fått av Emma =)Oliver och William badar =)

Bild 1: William (Olivers kompis)
Bild 2: Jag påväg ner till vattnet
Bild 3: Oliver
Bild 4: Jag igen
Bild 5: Oliver och William badar

Jag och Stina sitter på kajhörnet =)

Jag och Stina sitter o myser i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0