GRATTIS Gammelfarfar

Idag fylle rmin gammelfarfar år.
Har ännu inte träffat honom men jag gratulerar honom ändå så klart. Haha
Hoppas du får en kanon dag idag.


Idag när jag gick in för att väcka Mamma så va hon inte där. Hon va ju på jobbet.
Så då tog jag och väckte Bobbas och talade om för honom att Mamma va på jobbet och att jag ville ha en macka.
Vänta svarade Bobbas då för han ville ju vakna innan han klev upp.
Jag fortsatte o tjata o Bobbas fortsatte svara att jagt skulle vänta tills han kom på att jag måste byta blöja innan det blev nå frukost så då sa han att jag måste det. O ni ska veta att jag hela tiden viskat till honom när jag sagt något. Men när han sa det där med blöjan för andra gången då skrek jag minsann rakt ut. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, Inte byta blöja.
HAHAHHAHA!!
Bobbas fick ont i öronen.

När Mamma kom hem från jobbet gick Bobbas på sitt jobb. Dom bytte plats lixom.
Jag lekte en liten stund på rummet och sedan gick jag ut till storbarnen och lekte med dom i kojjan.

Får se vad som händer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0