9 Juli

Har igentligen inget att berätta för er för jag har inte gjort något speciellt. Det är ju så himla dåligt väder ute. Inte alls nå roligt.
Mamma har jobbat förmiddagarna och Bobbas eftermiddagarna så jag har fått egen tid med båda två. Hihi
Har vänt upp o ner på hela rummet o undersökt vad jag har för leksaker. hehe. Jätte kul tycker jag men inte Mamma som springer o plockar ihop allt hela tiden.

Annars så fortsätter jag min träning på att räkna. 1,3,4,5,6,7,8,9,3  Ja så låter det när jag räknar från 1 till 10. Haha.
Sen så kan jag tala om att allt som har en färg är blå. Det är helt klart min favoritfärg.

Mamma tycker att det är dags för mig att sluta med blöjan oxå men jag är inte riktigt med på det än. VIsst är det skönt att vara utan men jag vill ju inte kissa på pottan eller toan inte. De vill jag ju göra i blöjan som jag alltid gjort. hihi.

Jag har förresten varit på ica med Mamma och Morbror Fredrik idag, De va tok roligt de.
Fick ha en egen liten kundvagn som jag sprang runt som en tok med. Körde på Mamma hela tiden och skrattade när hon sa AJ. Hahahahhaha. Hur kul som hellst.

Men nu ska jag ta o titta på en film o sova lite.

Natti Natt
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0