7 Juli

Imorse vaknade jag när Bobbas skulle gå på jobbet. Blev jätte glad när jag såg honom o skrek HEEEEEEEEEEEEEJ.
Han sa hej tillbaka o sen frågade jag om han skulle gå o jobba eftersom han hade jobbar kläder på sig. Han svarade att han skulle det och då frågade jag om jag fick följa med, men han sa nej och då blev jag jätte ledsen. Ville ju va med Bobbas på jobbet ju.

Men jag fick vara hemma o busa med Mamma istället. Vi ha lekt en massa på rummet idag eftersom det regnade ute.
Sen har vi bakat thekakor, Jag fick en egen degbit så att jag kunde göra en egen thekaka, den ska jag äta till frukost imorgon =)

Annars har det inte hännt nå speciellt idag. Så jag vet inte vad jag ska skriva.
Får se om morgondagen blir mer händelserik.
Mamma ska jobba iallafall o när hon kommer hem så ska Bobbas jobba.
Är det bättre väder imorgon ska vi iallafall gå o hälsa på Bobbas på jobbet, Mamma lovade mig det eftersom jag inte fick följa med honom.

Men nu ska jag sova.

Natti natt
Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0