5 Juli Sara och Broilans födelsedagskalas

Ja nu ha vi varit på kalas o gratulerat Sara och hennes bror Fredrik. Det va jätte mycke folk där o massa gott att äta =)

Sara och hennes bror Fredrik firar sin födelsedag med släckt och vännerSara och Saras bror Fredrik firar sin födelsedag med släckt o vänner

Va lite små tråkig från början eftersom det inte fanns nå barn att leka med. Ellie va där men hon är ju bara en liten bebis så hon kan ju inte leka med mig inte.  Men efter ett tag så kom det en tjej som jag tror heter Nora, O så kom ju Siri oxå, men hon va så trött så hon började leka strax innan dom skulle åka hem.

Det va en ny kompis hemma hos Moppa och Sara när Sara fyllde år. Dotter til saras brors kompis va det.   Nora tro jag hon heter =)  Hon provar mina skor

Här får Nora prova mina skor som va lite för stora för henne.



Efter maten och fikat gick vi ut och hoppade lite i studmattan. Lika roligt som vanligt det.

Hoppar studsmatta på Saras födelsedag =)  Nora hoppar oxå =)Hoppar studsmatta på Saras födelsedag =)  Nora hoppar oxå =)Hoppar studsmatta på Saras födelsedag =)Jag roar mig med att hoppa studsmatta på Saras födelsedag =)

Hoppar studsmatta med Bobbas =)

Fick hoppa lite med Bobbas oxå =)

Åker Karusell hos Moppa och SaraÅker karusell hos Moppa och Sara

Sen gick jag och Mamma upp till Moppa och Saras karusell som dom har på gården. Där fick jag åka runt ett tag.

Skor vad är det och varför gå på grusgången när man kan klättra ner istället ?! =)

Tog o klättrade ner ja istället för att gå på grusgången som Mamma gjorde. Haha

Se så fin jag är i klänningen Mamma köpt för pengarna som jag fick av gammelmoppa

Klänningen jag har på mig har Mamma köpt till mig för pengarna jag fått av GammelMorfar. Hon hittade inget annat så det kommer mera senare.

När vi kom hem från kalaset va det dags för sängen.

Natti Natt
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0