27 Juli

Idag när jag vaknade så va Anna och Robban hos oss. Dom låg o sov i vardagsrummet =)
Dom kom till oss igår när jag hade somnat.

Vi gjorde oss klar o åt lite frukost o sen åkte vi till stan för Anna ville se hur den ser ut nu o så ville hon visa Robban.
Vi gick runt där o tittade ett tag och efter det gjorde vi någon som Mamma pratat om länge men som aldrig blivit av.
Vi åkte upp på Norraberget o tittade på djuren =)

Vi lekte i lekparken, Matade Getter, Får och en gris. Vi hade en kanon dag där uppe. Jätte roligt.

Sitter på en JÄTTE bänk med. Robban, Anna och Bobbas
Här sitter jag med Robban, Anna och Bobbas på en jätte stor bänk.


Klättrar på nätet med AnnaPåväg upp till kanan i klätterställningen =)Jag åker kanaRobban åker kana. Haha
Bild 1: Anna hjälper mig att gå på nätet, Det gick halv bra det. Haha
Bild 2: Här klättrar jag för att ta mig upp för att åka kana.
Bild 3: Jag åker kana
Bild 4: Robban blev barn igen och åkte kana han oxå. HAHA Tok fin bild.


Gungar gungbräda med Bobbas
Gungar gungbräda med Bobbas som fular sig med Mammas väska. Haha
Anna hjälper till med vikten efter som jag är lite lättare än Bobbas


Anna och TindraÅker linbanaÅker linbana
Bild 1: Här väntar jag och Anna på att få åka linbana
Bild 2 och 3: Här åker jag linbana

Tittar på kossornaKossor
Här hälsar vi på Kossorna


Hönor
Och Hönsen


GetterGetterGetterMatar GetternaMatar GetterMattar getterna
Dom Här tyckte jag om. Va lite rädd först men tillslut så matade o klappade jag på dom.


Matar FårenMatar Fåren
Matar Fåren


Robban bär AnnaBobbas härmar Robban
Bild 1: Robban bar Anna
Bild 2: Jag ville oxå göra som Anna så Bobbas bar mig. HAHA


Matar Grisen
Matar Grisen.


Ja det va bilder från våran dag på Norraberet det. Har verkligen haft en kanon dag. Detta vill jag göra om.

Sover efter Norraberget
När vi kom hem va jag såhär trött. Bobbas bar mig i bilstolen helavägen in och ställde den på mitt rum lutandes mot min säng o där sov jag gott kan jag säga. Haha

Morbror Fredrik kom o väckte mig när det va dags för middag. Då hade Anna och Robban åkt. Dom ska till Annas Mamma o umgås med henne tills på Onsdag, då kommer dom tillbaka hit till oss igen =)

Precis när vi satte oss för att äta kom Moppa o Sara hit o hälsade på oss =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Härliga bilder på dig och på min lilla tös. Vi hade också kul men de blir inte några bilder på min blogg så jag får titta på din. Hoppas vi får dela på Anna fler gånger. Kram på er

2009-08-03 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0