26 Juli

Idag ha jag varit ute med kompisarna o så har ja och Mamma varit ute på promenad.
Vi gick till Morbror Fredrik o hälsade på en sväng o när vi skulle gå hem så ramlade jag i trappan. En jätte lång stentrappa. Slog huvudet och höften så jag kunde inte gå =(
Inte alls roligt o Mamma blev jätte rädd. Hon fick bära mig halva vägen hem för jag kunde ju inte gå o inte sitta i vagnen.
Bobbas fick komma o möta oss så han kunde bära mig. Väl hemma så kändes det bättre så då kunde jag gå o efter en liten stund gick jag ut o busade med alla kompisarna.

Efter middagen gick Jag, Mamma, Bobbas och våra grannar ut på en fisketur =) Vi fick tyvärr ingen fisk men jag hittade hallonbuskar så där satt jag och plockade hallon, haha.

Efter fisketuren gick vi hem och spelade lite kort o sen gick jag o la mig =)

Fisketur med grannarna Är på fisketur med grannarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0