22 Juli

Idag har vi varit in till stan en sväng o lämnat in papper o vandrat runt lite.
Kom iväg rätt så sent så när vi kom hem va det dags för middag.

När vi ätit klart gick jag ut o busade med Willda =) O busa det kan man säga att vi gjorde.
Det första jag gjorde va att ta av mig skorna och nästa gång Mamma såg oss stog Willda helt naken i lekparken och jag va halv naken. Vi skulle byta kläder med varandra hade vi tänkt. Men det gillades inte av Mamma kan jag lova.
Fick klä på mig igen o fick e chans till att vara ute o den skötte jag fin fint. Eller skorna o tjocktröjan åkte av i en buske men annars så va jag snäll.

Mamma hämtade mig nere hos Willda klockan åtta. Då gick vi in o kokade lite gröt som jag fick äta till kvällsfika.


Dagens bilder

Sitter o väntar på bussen =)  Ska till stan med Mamma och BobbasSitter på bussen påväg in till stan =)Äter mannagrynsgröt till kvällsfika =)

Bild 1: Väntar på bussen
Bild 2: Påväg in till stan, sitter i bussen =)
Bild 3: Äter kvällsgröten

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0