21 Juli

Idag är det upphåll ute men jag va inne hela förmiddagen med Mamma. Det va inga kompisar ute.
Inne lekte jag med dockan för de mesta.

Leker med dockan.

Sen vid ett tiden kom Willda ut så då gick jag oxå ut.
Gungade med Willda o hon snurrade mig på gungan o då klämde jag hela handen i gungan.
AJ va ont de gjorde. Uscha. Handen är alldeles uppsvälld.
Mamma hämtade mig och så fick jag sitta o kramas med henne en stund o sen gick jag ut igen.

Senare blev det regn så då fick jag gå in =(
Hade jätte tråkigt o kom då på att jag ville baka kaka. Ropade på Mamma o sa de o hon sa okej.
Så det blev kakbakning idag oxå, haha. Ni tror säkert att vi är knäppa o äter kakor hela dagarna, men så är de ju inte.
Bakar mycke gör vi men det mesta hamnar i frysen. Baka är ett väldigt bra sätt att fördriva tid med när det regnar ute.
Det är ju jätte roligt att få kladda =)

Bakar muffins =)
Se så lycklig man blir av att baka

Resultatet av bakningen blev detta

Resultatet av Bakningen =)Resultatet av bakningen =)
Tok roliga o goda muffins


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken stor tjej Tindra bleve :P Minns hon bara som en liten plutt... Men hon är sååå söt!

2009-07-21 @ 16:44:48
URL: http://www.liteochingenting.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0