20 Juli

Idag ha det regnat hela dagen. Skit tråkigt tycker jag.
Så vi gjorde det vi ha gjort den senaste tiden.
Jag o Mamma bakade.

Bakar thekakor med Mamma =)Bakar Thekakor med Mamma.   Har bakar en Pippi.
Här bakar jag Thekakor, påbild nummer 2 har jag bakat en pippi som jag ville att Mamma skulle knäppa kort på =)

Bakar chokladbollar med Mamma, men jag tyckte de va bättre att äta upp degen. haha=)Sen bakar jag och Mamma chokladbollar =)
Sen bakar vi chokladbollar =)
Eller man kanske ska säga att Mamma bakar chokladbollar och jag äter. haha

När vi bakat klart och städat undan allt vi dragit fram så ringde morbror Oliver till Mamma o frågade om dom fick komma o hälsa på. Det fick dom såklart.

Sitter o äter middag medans jag väntar på Moppa, Sara o Oliver
Här äter jag middag innan Moppa, Sara och Oliver kom.

När dom hade åkt, Lekte jag o Mamma på rummet tills det va dags för mig att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0