16 Juli

Idag ha jag haft roligt. Jag har äntligen fått vara med Momma. Tjatade om de härromdagen men Mamma sa att vi inte kunde hälsa på Momma för det va så långt dit o då blev jag jätte ledsen.
Ville ju vara med Momma ju.

Men idag när jag hade vaknat o hade precis fått på mig kläderna så kom Momma till mig =)
Vi fikade lite o gjorde oss klar och sedan åkte vi ut på Birsta.
Momma handlade massa saker o jag fick en jätte fin ponchohandduk av henne =)



När vi va färdiga så åkte vi o köpte hamburgare och sedan åkte vi hem o åt. När vi ätit klart o suttit ute o surrat ett tag så åkte Momma hem igen =(

Jag har varit ute o lekt med Wilda som vanligt, inge bus idag.
Sen ha jag lekt lite på rummet oxå.

busar på rummet =)

Ja just det ja, fick en hel hög med filmer av Momma idag. Dom har ingen video längre så jag fick alla filmerna.
Kolla här hur mycke de blev
Filmer från Momma
Ett helt berg med filmer.

Innan det va dags att sova ville jag ha lite kvällsgröt.
Äter kvällsgröten =)

Sen blev det sängen för mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0