15 Juli

Idag va det kanon väder när jag o Mamma klev upp. Jag gick ut o busade med kompisarna en sväng o sen när Mamma vaknat o gjort sig klar gick vi bort på ica o handlade lite smått o gott.


Påväg till ica i kläderna jag fått av gammelMomma =)

När vi kom hem va det inga kompisar ute o jag hade toktråkigt så då bakade jag o Mamma. Jag fick hjälpa Mamma att göra mina alldeles egna muffins =)
Mina gula muffins med blå glasyr
Gula muffins med blå glasyr o silverkulor blev de =)
Tok fina o tokgoda.

När det va färdigt hade kompisarna kommit ut igen så jag gick oxå ut.
Tog på mig mussan innan. hehe

Lite dålig bild eftersom jag inte hade tid att stå still.


Det ha varit lite konstigt väder idag. Det har varit varmt o soligt o så helt plötsligt kom det en störtskur på 2 min från ingenstans. Solen sken fortfarande.

O senare på kvällen kom det en till störtskur plus åska. Den va lika snabb den o nu är det fint igen. Konstigt värre.
Åskan tycker jag inte om iallafall så jag va glad att den försvann fort. hehe

Så här såg jag ut på kvällen


Mammas lilla busfrö som hon säger att jag är. Själv kallar jag mig Pippi Långstrump.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0