14 Juli

Idag har det varit lite varmare ute o jag har busat hela dagen lång. Har varit med Wilda som vanligt.
När Wilda gick in o åt lite mat lekte jag lite med dom större barnen o då tyckte jag att jag va stor nog att vara utan blöja så jag tog helt enkelt av mig den. Haha.
Tjejerna tyckte de va mindre bra o knackade på hemma hos Mamma som höll med tjejerna om att ja skulle ha blöja när jag är ute o leker.

Till min stora förtjusning höll Mamma på att baka kakor när jag va in o tog på mig en ny blöja så då kunde jag ju inte gå ut ju. Fick hjälpa Mamma en stund, typ tills första plåten va gräddad. Då fick jag en kaka o så gick jag ut igen =)

När jag kom in på kvällen va jag tok trött. Men ville ändå titta på tv i Mammas säng en stund, det fick jag såklart men vi råkade somna där båda 2, hehe.

Natti Natt
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0