13 Juli

Idag har jag varit ute o lekt och jag har varit på mycke bättre humör idag =)
Har haft jätte roligt med Willda och alla andra barn som varit ute.

Leker Tittut med Mamma o kameran

Spanar på grannarna


När alla kompisarna gick in så gick jag o Mamma in på mitt rum o lekte o spelade lite Memory
Spelar Memory med Mamma =)Jag o Mamma spelar sessa memory =)

Man blir trött av att spela
Trött man blir av att spela Memory

Efter spelandet va det dags för ett bad



Sen va det dags för sängen
Mamma har byggt kojja av min säng =)
Min fina säng kojja som Mamma gjort till mig.

Natti Natt
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om mysigt :)Har aldrig tänkt på att göra sådär me en spjälsäng :)Måste kommaossför att komma förbi me bordet :)

2009-07-14 @ 01:24:26
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0