12 Juli

Ännu en dag ute. Men idag har det inte varit så bra väder. Eller det har inte regnat men de har inte varit nå sol heller.
Jag har lekt med alla kompisarna men tyvärr har jag varit på världens sämsat humör. Har bara sagt åt alla att gå o slitit o dragit i allt som alla lek med.
Det slutade med att jag åkte i sängo fick sova.

När jag vaknade va jag på bättre humör men inte toppen bra. Men Morbror Fredrik va här o hälsade på så lite gladare blev ja såklart.
Vi åt mat tillsammans allihop o sen gick jag ut o lekte utan att bråka med allt o alla.

Fick vara ute tills det va dags att sova. Då hade Mamma byggt en kojja av min säng så det va jätte mysigt att lägga sig i den kan jag lova.

Natti Natt.
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0