Morfar. Min alldeles egna moppa.

Idag har vi bara varit hemma o busat.

Morfar, Sara och Oliver kom och hälsade på oss på eftermiddagen.
De va jätte roligt.
Lekte lite på rummet och fikade o bakade med min leklera.
Jag pratade på som en tok helatiden när dom va här.
Det gör jag konstant hela tiden.
Morbror Fredrik åkte till "katten" (Cattis) han. hehe.
Jag sprang runt o ropade på fredrik när han hade åkt men så kom jag på att han inte va hemma o då sa jag.
just ja katten...och alla börja tok skatta.

Så nu får alla se upp med vad dom säger för jag härmar allt.

Nu ska jag gå o sova så ni får ha de så tok bra ni bara kan.
Nu ska jag hoppa i min sessaklänning o titta på sessafilmen, sen sover jag gott.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0