Måndagen den 12 Januari

Börjar med att säga GRATTIS till Jossan som fyller år idag.
Sa det i telefon oxå ioförsig, hehe.

Jag har iallafall börjat på dagis idag.
Mitt nya dagis.
Det vart lite stressigt när Mamma skulle lämna men det gick bra iallafall.
Det är fortfarande lite rörigt på nya dagiset men det blir säkert bättre.

Brukar inte gå på dagis på måndagar men mamma och Bobbas har börjat på en kurs via arbetsförmedlingen idag.
När kursen va slut gick Mamma och Bobbas till Sara för att säga hej, det slutade med att Mamma stannade och jobbade och Bobbas åkte hem, han hämtade ig på dagis.
Det gick jätte bra de oxå.

Jag är jätte snäll o gullig när jag är ensam med bobbas.
När Mamma kom hem vart jag omöjlig som vanligt, hehe

Somnade med Mamma i soffan vid 7 o sen vägrade jag sova i min säng såklart.
Men jag gav upp tillslut.

Natti natt
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0