18 och 19 januari

I söndags sov vi länge, eller jag vaknade vif typ 9, då kom mamma in och hämtade mig o så gjorde vi välling och sen gick vi o la oss i mammas säng, vi måste ha somant direkt för sen vaknade vi typ kvart i 12.

Vi som tänkt kliva upp i tid eftersom vi skulle åka skridskor.
Sara ringde o frågade mamma om jag ville ha ett par skridskor o mamma sa självklart ja eftersom hon inte hittat några att låna.
Sen gjorde vi oss klar o så ko Sara med skridskorna o sen åkte vi till Maria o Jonas och fick en hjälm.




Sen åkte vi till Bergeforsen och åkte skridskor.
Så här gör jag när jag åker



  

Ville inte alls vara med, det gick ju inte att gå ed dom, fötterna bara vek sig, inte alls roligt.
Tillslut tog mamma på mig skorna o så fick jag gå på isen istället.

På kvällen kom Fredriks kompis Mattias och hälsade på, jag pratade lite med honom när jag inte va rädd längre.
o så sopade jag på honom, hehe.

Sen va det sängen so gällde.



!9 Januari.

Idag har vi bara varit hemma. lekt på rummet o städat lite. sovit länge i vagnen.
Ja det är typ vad vi har gjort idag.
Inte mycke med andra ord.
Nu ska jag sova eftersom det är dagis imorgon.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0